7. – 9.10.2011 Tallinnas toimus 15-ndal juubelimess Ilu sõnum 2011. Korraldaja – Eesti Näituste AS

Ilu sõnum 2011 osutus senistest iluteemalistest messiprojektidest suurimaks: mess paiknes 4 saalis, tõi kokku 223 eksponenti, ligi 1000 võistlejat-modelli, pakkus ligi 700 kaubamärki ning ületas ihaldusväärse 18000 külastaja piiri. Kokku külastas messi 3 päeva jooksul 18942 inimest, mis ületas eelmise aasta numbrit rohkem kui paari tuhande külastaja võrra.

Meie firma esines messil suure väljapanekuga. Näitusel olid esindatud järgmised kaubamärgid: Splat – suuõõne hoolduse kõrgekvaliteetsete vahendite tootja Venemaalt; Original Source – innovatiivsed kehahooldustooted, kuulub Inglismaa viie kõige kiiremini arenevate kaubamärkide hulka; Reviline - juhtiv Itaalia profesionaalsete juustehooldusvahendite tootja. Töö käigus Flagest-i meeskond konsulteeris külastajaid esindatud kaupade kohta ja korraldas toodete presentatsioone.

Flagest-i grupp keskendus nii kauba põhjalikule tutvustamisele, kui ka jaemüügikanali loomisele. Samuti oluline eesmärk oli luua senisest aktiivsem suhtluskeskkond, mis ühendaks meie firmat erialaspetsialistide ja lõpptarbijatega. Ilu sõnum 2011 sai meie jaoks info hankimise, kliendikontaktide loomise ja arendamise kohaks. Mess aitas meil oma eesmärke saavutada. Loodame, et saime ennast nähtavaks teha ning jäime klientidele meelde!