Firmast

Flagest OÜ alustas oma tegevust 29.07.2004.a. toidu- ning tarbekaupade hulgimüüjana. Aastatega on Flagest OÜ tootevalik laienenud ja muutunud mitmekesisemaks. Valikusse on lisandunud tuntuid kaubamärke erinevate tootegruppide lõikes.

2009. aasta lõpus meie heaks partneriks sai AS Smarten Logistics, mis on suurim kolmanda osapoole logistika (3PL) teenusepakkuja Eestis, omades tugevat kliendibaasi, kelle seast võib leida nii tootjaid, maaletoojaid kui ka jaekaubandusettevõtteid. 2010. aasta novembris oli alla kirjutatud Pan-Balti distribuutori kokkuleppele Dominante Logistika konserniga, tagades sellega koostöö logistilisi teenuseid osutava liidriga Lätis ning Leedus.

Firma põhitegevuseks on toidukaupade, alkohoolsete jookide, laste mähkmete, pabertoodete (taskurätikud, salvrätikud, köögirullid, tualettpaber), suuhügieeni toodete, kehahooldusvahendite, koristus- ning pesuvahendite, väetiste ja teiste toodete hulgimüük kõikides maakondades ja linnades üle Eesti. Lisaks nimetatutele Flagest OÜ pakub ka erinevaid teenuseid: merchandising teenused, müügiteenus, erinevad turundusteenused, tootetutvustuste korraldamine, konsultatsiooniteenused tootjatele jms.
Meie firmal on sõlmitud koostöölepingud kõikide Eesti müügikettidega, mis soodustab uute toodete turule operatiivset juurutamist. Hetkel teenindame enam kui 1200 klienti, kuid firma tooted jõuavad läbi kettide orienteeruvalt 2000 müügipunkti.

Sortimendivaliku tegemisel on keskseks kriteeriumiks kvaliteet, mille moodustavad rahvusvahelist tunnustust pälvinud tootjad ja margitooted. Tuntumad kaubamärgid, mida Flagest OÜ esindab, on Eestis näiteks Huggies, Kleenex, Tchibo, Davidoff, Eduscho, Wimm-Bill-Dann, Magnesia, Mattoni, Tsingtao, Budweis 1795, Samson, Pokka, Essentuki, Splat, Reviline, Original Source, Humana jne. Oleme valinud oma tooted nii, et suudame säilitada tugeva konsentreerituse kõigile meie poolt esindatavatele kaubamärkidele. 

Professionaalne hästimotiveeritud müügimeeskond ning kõrgetasemelised tehnilised lahendused tagavad kiire ja sujuva klienditeeninduse ning võimaldavad individuaalset lähenemist sõltuvalt iga kliendi eripärast ja vajadustest. Head marketingialased kogemused ning otsekontaktid peamiste meediakanalitega võimaldavad efektiivse ja mõjusa toetuse meie poolt müüdavatele toodetele.

Oma töös peame tähtsaks pidevat arengut nii tootevaliku osas kui ka struktuuriliselt, et käia kaasas kiirelt areneva majanduskeskkonna nõudmistega ning pakkuda oma klientidele parimat võimalikku teenindust.